Sooooool

Hej hej heeeeej!
Ligger i solen eller rättare sagt jag FÖRSÖKER att ligga i solen och ha det bra, men jag kan inte 😐
Jag klarar inte av det!! My goooooosh vad har hänt med mig?!
Klarar inte av att ligga still i solen längre! Har jag blivit gammal?! Men vadå det finns ju massor med äldre som pressar i solen och som till och med somnar under solen 😳
Så det kan inte vara det??
Jag vet inte vad det är, allt jag vet är att jag måste skutta omkring och vända och vrida på mig heeeeeela tiden. Jag är som en chorizo på grillen 👍

Vad händer annars då?
Jag har bokat tid till hunden på tisdag till sjukgymnasten.
Det finns ett problem dock....Mr F tycker att det är onödigt 😒
- Vad tror Du killen ska göra? Gaston måste röntgas eller har sjukgymnasten röntgensyn på nå vis?
Sjukgymnast....hö hö hö...
Eh ja, Ni ser ju.
Tänkte gå till gymnasten på måndag och röntga hunden på tisdag, men vi lär ju hoppa det nu.

Va har jag mer gjort idag...hmm...jo, jsg har hjulat 😊
Ha ha ha!

Tänkte äta nu.....IGEN 😁
Vi får höras sen.

Chiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0