Fredag morgon

Klockan är nu...ja, det kan ni ju själva se då jag publicerat inlägget.
Förstå att klockan inte slagit mer!!
Jag är såååååå trött 😴
Klockan var långt efter 2 om inte 3 inatt innan jag somnade...
Tusan att jag ska sova på dagarna!!!
Men igår efter jobbet var jag TVUNGEN till å ta en lur, jag hade en sån fruktansvärd huvudvärk 😖
Sov i 2 timmar och vid 21 vaknade jag igen.
Då tog jag och Fadia bilen till Burger King 😃😃😃
Ha ha ha! Min favvo-restaurang 💛
Där satt vi och hade det bra.
Åkte sedan hem och tog en promenad med Gaston och efter det började eländet, att försöka sova.
Men det gick inte...
Så nu ligger jag här i soffan, trött och jäklig 😉
Dock är det snart slut på det för NU måste jag iväg till jobbet!!
Ska tanka kärran också, för till jobbet kommer jag INTE på den bensin jag har!

Hoppas att ni får en fin fredag!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0