Vaken...fast ändå inte

Jisses, har sovit i 2 timmar!
Why?!
Fast jag är lika trött för det, så det blir nog egentligen inga problem att somna om igen. Ville bara gnälla lite 😉

När jag ändå gnäller vill jag passa på att klaga över mitt beteende.
Hur kunde jag boka in en massa spinningpass ( 3 närmare bestämt ) och inte gå på dom?!
Nu kan jag ju inte förhandsboka på grund av det här!
*SUCK*
Det kostar 200 svenska riksdaler att spärra upp sina misstag....antar att det får lov att bli så 😒
Dumma mig!

Nu tar vi och pratar om nå roligare istället 😊
Ha ha ha!
Igår innan jag skulle sova ringer min man mig, han var ute med hunden i Stockholm.
När han promenerat klart och kommer in säger han;
- Natta vänta 2 sekunder, jag ska bara byta om till pyjamas.
- Okey.
P.S det är INGET fel att använda pyjamas D.S
Tiden går, jag hör att han håller på att göra sig i ordning, han går på dass, pratar med hunden, ger hunden vatten, fixar te och plockar fram mackor, sätter sig och äter....ja, killen tar god tid på sig helt enkelt.
Tillslut ropar jag:
- FIIIIIIILIIIIIIIP!
Och skickar ett sms, VAD GÖR DU?
Oj!! Är det första jag hör, sedan plockar han upp luren....6 minuter senare 😒
- Oj, jag glömde Dig Natta!
No shit Mr Obvious 😎
Undrar bara HUR? Hur kan man glömma en sån sak?
Ska jag ta det personligt?
Näääääh 😄

Ni får heller inte ta det personligt nu, men jag går och lägger mig igen.
Ögonen drar ihop sig.
Sov gott 😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0