Kväller

Har precis kommit in med jycken min, sitter nu framför tv:n.
Det är kyligt ute, lite rått och sån där skum dimma ni vet? Frost? Nääääh, jag vet inte vad vi ska kalla det 😝
Innan jag gick ut såg jag på nyheterna att dom hittat hästkött i IKEAs köttbullar också....tråååååk.
Dom är ju lika goda för det, men det är ju inte det som är problemet.
Tror ju liksom inte att det hade blivit lika stor grej utav det om man liksom hade vetat om att bullarna innehöll hästkött, men nu har man ju blivit lurad.
Tycker att det är tråkigt...eller synd kan man säga.
Hur ska man kunna lita på vad som står och sägs överallt när till och med dessa stora offentliga företag ljuger? Nej tråkigt är det.
Hur som helst här hemma har det inte blivit några köttbullar idag, vi har ätit korvsoppa 😊
Muuuuuums!!
Det är tusan i mig det enda jag kan laga som är bra! Ha ha ha 😄
Nej men ärligt, jag tycker väldigt mycket om min soppa och det gör Mr F också så OM och NÄR jag lagar nåt så blir det de....HA HA HA eller vi säger så här NÄR Mr F ber mig om att laga mat vill han ha soppan. Annars lagar han helst maten här hemma 😄
Tror min snubbe ska ta en omgång nu av soppan, ska hålla honom sällskap. Men inte riiiiiiiktigt än.
Han ska ju sätta på sig sin pyjamas först 😉

Vilken dag vi haft. Värsta solen! Hopas på lika fint väder imorgon, heja!

NU blir det till att umgås innan läggdax.
Ciaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0