Hej

En sån kväll! Eller en sån dag!
Gick ju upp vid en halv 9 imorse, åt frukost och efter det började jag städa sovrummet. Slängde mängder med saker, möblerade om och tvättade samt vek alla mina kläder.
Hoppas nu bara att jag kan låta kläderna ligga på respektive plats som jag har placerat ut dom på 😁
Har svårt med det...hi hi hi.

Hur som, jag tog mig till gymmet vid 11.
Sprang som vanligt och lyfte sedan min stång. Sen var det dax för jobb 😊
Dom jobbade för fullt när vi kom så vi löste på salen så dagpersonalen kunde ta sig hem.
Efter det hade vi ett snabbt ingrepp och sen nada.
Åt och mitt i maten får vi ett samtal, kirurgen har fått jobb.
Jag har lovat mig själv att har inte mitt op.lag nåt att göra så SKA jag vara med på dom andras operationer. Dels vill jag se och göra nåt, men jag gör det mest för min egen skull. Vill kunna lite mer och känna mig trygg på annan mark.
Så jag tog över, U-B tog en kopp kaffe kanske till och med två 😊
Efter 2 timmar var jag tvungen att lämna salen och gå vidare mot förlossningen, förberedde för ett snitt.
Klockan blev 21:15 och jag blev avlöst.
Hämtade Jasse som slutade 21 och vi åkte vidare till Burger King 🍔
Jasse bjöd, mumma 😉
Och nu ligger jag här hemma hos Jasse i soffan framför tv:n, Jocke är ute och röjer så jag är sällskapsdam ikväll 😄
Nu kommer hon ut från toan. Ska väl vara lite social tycker ni inte?
Börjar 7 imorgon och dom bor ju 5 min ifrån mitt jobb så det är perfekt!!

Nej, nu vill hon visa lite lägenheter på hemnet.se ska kolla 😃
Tack och hej ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0