Äntligen

Eller nej, rubriken kanske var lite tokig jag menar inte riktigt att det är så illa.
Fast jag tycker att det är oerhört skönt att vara ledig imorgon trots att jag bara har jobbar 3 dagar den här veckan ;)
Och nu är jag ledig i 4!
Funderar på vad jag ska göra dock.
Allt jag vet just nu är att vi drar till Stockholm imorgon, men först ska vi fira min bror som fyller år.
Tänk att han blir 26 bast!! 17 va tiden går!! Och 17 va gammal jag blir!! Ha ha ha!!
Vi även gå på bio i helgen så jag tror att jag spikar det. Vill se filmen "En oväntad vänskap", har hört så mycket bra om den. Nån där ute som har sett den?

Det här vädret?! Ena sekunden är det kallt och andra varmt, tredje sekunden regnar det och den fjärde skiner solen.
Ja det är då inte konstigt att man varit förkyld nu fram och tillbaka i närmare 1 månad :S
Måste ta av mig mössan och knäppa upp jackan vänta....

Idag lånade jag böcker på biblioteket, ska bara gå klart spåret och sen ska jag lägga mig och läsa.
Hoppas att böckerna är bra.

Hoppas att ni får en fortsatt fin fredag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0