Hemma

Då var jag hemma igen. Satt som sagt i närmare 1 1/2 timme i bilkön innan jag kom loss. Tror inte att nån blev allvarligt skadad, men alla 4 bilar var tvungna att bogseras från olycksplatsen.
Ett tu tre så kan olyckan vara framme...

Har läst ut min bok. Den var bäst! Valkyriorna heter den, ta och läs den :)
Fick en massa "aha-upplevelser" och sånt gillar jag.

Ligger framför tv:n, nu börjar hockeyn. Fy 17 va boring...
Kollar istället på Simpson's, inte heller nå vidare men betydligt bättre.

Har även duschat efter 1 timmes promenad med Guss. Det går helt ärligt inte att promenera med honom u raskt tempo, killen måste ju kissa var 5:e meter och det gör han i minst en kvart...
Okey jag tog i en aningen, men snabbt går det inte.
Stackars liten.

På väg hem från Stockholm idag stannade jag och Guss på en rastplats. Där sprang han omkring och var allmänt lycklig, då blev jag också lycklig :)

Nej, nu ska jag vila innan det är dax för kvällen att komma.
Jobbar dag imorgon och sen är jag ledig söndag igen ;)

Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0