Hemma

Oj oj oj en sån dag :D
Jag har gjort allt möjligt idag.
Imorse cyklade jag och Guss till Statoil och handlade färskt bröd och efter det for jag vidare till jobbet.
Väl framme på jobbet började jag mitt pass i förberedelserummet. Efter första omgången patienter frågade arbetsledaren mig om jag kunde tänka mig att assistera. Ja tack! Assade på akutsalen och DÄR händer det grejer ;)
Färdig assad och klar var jag efter lunch inne på FB-rummet återigen.
Då patientskaran nummer 3 skulle sättas igång blev jag tillfrågad om att gå in på sal igen för att fungera som salsresurs, visst kan jag väl det :)
Ja som ni ser har jag gjort en himla massa saker idag och än är ju inte dan slut så visst hinner jag med att hitta på fler saker.
Ska bland annat iväg och spinna snart...hmmm var det Rockis eller Björnön? Måste gå in och kolla.

Ska käka lite soppa och sen iväg!
Hörs later :)

Snygg thisha va? Fick den av Hanna då Arvingarna var här i Västerås på After work.
Grabbarna på bröstet mitt under hela dagen ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, super snygg tröja juu;) PUSS!

2012-05-14 @ 19:52:41
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0