:D

Söndag och det är huuuuur fint som helst ute :D
Klockan är inte så mycket, men redan kryllar parker och gångbanor av pigga, hurtiga människor :)
Ingen vill missa chansen att få se solen. Det kommer dock jag få lov till att göra...ska ju iväg och jobba och innan dess har jag en hel del att stå i.

Idag MÅSTE jag komma på ett dunder bra sätt att få hundskrällets inner öra rent UTAN att ta i det :S
Ha ha ha!! Ja, det är så Gaston vill ha det, rent och snyggt men utan att använda händerna.
Hmmmm....som ni märker har jag bekymmer.

Börjar bli hungrig, sugen på frukost. Är inte ni också vrålhungriga när ni vaknar på morgonen?!
Som vanligt kanske det bara är jag ;)

Igår var det fotboll, såg inte ett smack! Åt dock ifrån det som bjöds och det var inte lite!
Neeeeej, det där fick grabbarna ägna sig åt. Jag satt vid datorn och letade skor och klänningar till dom kommande bröllopen :D
Hittade lite smått och gott, men vill att Jasse ska vara med och tycka. She got taste :cool:
På tal om bröllop, fick en massa bilder mms:ade till min lur. Guuuh så fina alla var :D
Och vilken tur dom hade med. vädret!!

Nu vänder vi hemåt och stoppar allt kurrande från magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0