Ööööh

Go morgon
Då har även jag vaknat...
Det blev en för mig sen kväll igår, dessutom var man igång från morgon till dess att man gick och la sig. Minns inte sist jag sov till efter 11, måste ha varit ljusår sen sist?!
Just nu är jag på väg till ICA, måste köpa färs till hunden. Sov kvar hemma hos svärföräldrarna ( tillsammans med 50 andra personer ;) ) och hade inte med mig nå käk till honom.
Kruxet just nu är bara det att hundskrälle vägrar att gå!! Nej nej nej, han ska inte gå nå längre än 100 meter ifrån huset han inte. Dom andra sitter ju hemma och äter och DÅ kan ju han riskera att missa en eventuell smula som faller till golvet. Tokiga hund :)
Får gå hem med honom och ta cykeln istället.

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0