ICA

Tja :)
Sitter utanför ICA och väntar på att butiken ska öppna, dom öppnar 10 så det är ju snart.
Börjar liksom att knorra en massa i magen.
Jaha imorgon är det måndag igen och det innebär jobb, börjar 7...zzzzz :S
Sen jobbar jag nån dag är sen ledig och sen ska jag på igen i helgen.
Ni vet det där med "nu är det sommar, då är det lugnt på jobbet"?! Det kan vi skrota! Förstår inte hur det kan vara så mycket att göra? Det kryllar av patienter! Ha ha ha! Japp, bara att börja beta av listan inför kommande helg ;)

Idag ska jag åka och byta lite storlekar på kläder jag köpt och efter det vette 17 va jag ska hitta på?

Nu öppnar dom :D

Jo, dumma blogg.se inget funkar :(
Är det nån mer det strular för?
Har skickat mail, men har inget svar fått. Kanske för att det har varit helg?
Får se i veckan om appen funkar igen.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0