Pizza

Alltså dagarna bara flyger förbi! Är det inte fler än jag som reflekterat över det? Hmmmm....

Idag var jag i förberedelserummet på jobbet. Förberedelserummet är exakt vad det låter som, ett rum dit man kommer innan man hamnar på operationssalen, där man får hjälp med de sista förberedelserna innan op-start. Det gick som en dans :)
Undrar vad jag ska göra imorgon? Kanske disken? Nu tror ni kanske att disken verkar "soft" men då har ni fel. Den där disken kan ge en hur hög puls som helst, ha ha ha!
Ah, vi får se vad som sker :)

Idag har jag ätit hemlagad pizza. GUUUUUUH va gott det var! Godaste pizzan på länge. Tur att jag fick en matlåda också ;)

Har precis kommit in med hunden. Nu ligger han och sover och det borde jag också göra, ska bara dricka lite vatten.

Nattis på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0