Kan det stämma?

Men usch va kallt det är :S
Inte ens under täcket mitt finns det nån värme, brrrrrr.
Ska försöka somna, har varit en lång dag och imorgon börjar en ny vecka och då vill man vara pigg, he he he. Har haft en fin helg trots jobb och det är ju bra :)

Va har jag mer gjort idag? Jo! Vi har ätit sushi och en massa goda bakelser från Chantals....va väl si så där med bakelserna?! Hade ju tränat innan så det var den träningen liksom :S
Men va gör det om 100 år ;)

Såg en bild på ICA, ärligt är fisken verkligen så där glad att få hamna i disken på ICA!? Läskigt i såfall....plus att det är falsk marknadsföring ;)

Puss och hej

Jo!! Hur glada är Vi inte att miss V är hemma?!?? Jo!! Vi är über lyckliga :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjohooo jaa, välkommen heeem fröken V!! :) När ska vi hälsa på henne Nattis? :)) pusss

2012-01-09 @ 10:45:56
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: V

Ni är väl för söta :D

Som jag saknat er!!

Krama om!

2012-01-09 @ 17:20:20
Postat av: Natta

Vi åker nån dag snart tycker jag :D

2012-01-10 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0