Vet ni?

Hallå?! Vet ni vad som hände igår? Jag har inte hunnit berätta än!
Jo igår när jag var ute med Guss så hände nåt som gjorde mig riktigt arg.
Vi var på väg hem i godan ro, lugnt och skönt i solskenet gick vi.
Helt plötsligt hör jag nå konstigt ljud bakom mig, Guss hinner heller inte reagera förrens det är to late.
Pang sa det så sitter den där förbaskade jackrusseln i halsen på Guss. Den släpper och tar ett nytt grepp, släpper igen och greppar nästa kroppsdel. Som en piraja! Fy 17 va jag var arg! Tittade mig omkring. Vem äger hundj@&€,/:"veln???? Ser ingen.
Gaston försöker få tag i hunden, men den är så liten och snabb att han inte hinner med. Jag däremot försöker komma den nära, ja vet att det här kommer att låta illa nu men jag försökte komma närmare så jag kunde sparka den till månen!!!!!!
Tillsist skriker jag så högt att hunden släpper Gastons hals, den tittar på mig och springer därifrån. Lite längre bort står en kvinna och iakttar allt, det var hennes hund.
Hon säger nada, stoppar in sin fula hund i bilen och lossas som det regnar. Kärring!! Ha ha ha!! Jag blir galen när jag tänker på det ;)
Fy! Så klagar dom på oss med större hundar! Nej du, jag har åtminstone koll på min jycke. Punk och slut!

Vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0