Strange

Idag var jag och Guss ute och promenerade i hans gamla hoods eller ja, vi både ju där båda 2 eller alla 3 kanske man ska säga ;)
Jag hade ju en lägenhet på Bjurhovda för flera 100 år sedan och där bodde jag och Mr F när vi skaffade Guss, så på så vis kan man säga att Guss är uppvuxen där. Han var ju dock inte gammal då vi flyttade ut till Gryta heller, men på Bjurhovda började allt :)
Vi gick omkring och kikade, shit det var en blandad känsla som for igenom mig. Jag gillade inte alls Bjurhovda!! Men samtidigt var det där jag och Mr F började vår tid tillsammans :)
Vi hade det himla mysigt trots området <3
Nu har Jasse och Jocke köpt en lägenhet på andra sidan gatan, mot Skiljebo liksom så vi passade på att gå omkring där medan Nima arbetade.
Vi ska snart tillbaka och plocka upp Nima igen och köra hem honom.

Nu tänkte jag kika vidare på "Kontoret", ha ha ha roligt program ju :)

Hörs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0