Nu

Aaaaah! Fick sova till 9 :D
Nu är jag ute med hunden.
Nog för att han kissar OTROLIGT mycket på grund av denna sena morgon, men han har hållt sig sen halv 12 inatt då vi kom in från sista promenaden och det är grymt länge för att vara Guss!
Tog inget socker på honom nu på morgonen, tänkte att han ville ut. Vi har ju ökat insulinmängden från 5 IE till 25 IE. Det är mycket! Skulle säga att det är okey om sockret gav med sig, men det gör ju inte det....
Igår började även hans tass att blöda....igen...
Ja, han har det inte lätt.

Imorse vaknade jag med ont i halsen och svettningar.
- Vadå om jag har kommit i klimakteriet?
A, vem 17 vet? Kan tänka mig att det är så här det känns :S

Ska iväg på ett möte om en stund och efter det tänkte jag försöka boka ett pass om det dyker upp nå ledigt.

Nu fokus på hunden! Hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0