Nämen

Ha ha ha! Läste igenom mitt "nattinlägg" från igår kväll. Helt ärligt jag minns inte att jag skrev allt det där :D
Jag måste ha varit riktigt trött, he he he.
Hur som helst just nu är jag riktigt pigg! Jag sov till klockan 08:10 och då vaknade jag av mig själv alldeles utvilad, det var nice.
Har varit ute med hunden, IIIIIIH va halt det är där ute. Imorgon på jobbet kommer vi ha mycket att göra om inte folk tar det lugnt idag när dom ska ut. Jag höll på att dra ikull ett antal gånger, men med min vassa pingvinstil överlevde jag ett benbrott även denna gång ;)

Nu har jag precis ätit upp min frukost, fy vad den var tråkig idag....
Jag promenerade med Guss till affären, men när jag kommer fram ser jag att dom av någon konstig anledning öppnar 10?! Bläää, bara å gå hem igen och käka av det som fanns.
Min man har köpt Bregott havssalt, har ni smakat det smöret?
Jag gillar det inte....eller det är ju inte äckligt, men jag är ingen saltmänniska. Alltså jag älskar lakrits, men jag är inte en sån som måste ha ett saltkar vid min sida varje gång jag äter som jag vet att flera där ute måste ha.
Nej, jag kan vara nöjd med mindre smak ibland ;)

Tänkte faktiskt ta mig till gymmet snart, som sagt bäst att passa på innan det kryllar av folk där. Dock är det söndag så det kan mycket väl redan göra det?! Ska bara kolla om det är öppet än så man inte gör samma misstag som imorse med affären ;)

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0