Något bättre

Så där ja, nu är det lite bättre stämning här hemma. Fick mitt sinne stillat med hjälp av ett samtal <3

Jaha, då var det Semeldagen idag då :)
Någon som har smällt i sig en semla eller fler ännu? Har ni kanske bakat egna eller bara gjort som jag och köpt en i butik ;)
Det bjöds ju på semlor i dag på jobbet, jag tackade nej trots att dom var från Beynolf bagare. Jösses jag var sugen som tusan, men jag stod emot!! Jag stod emot hela arbetspasset fast dom låg där i travar och väntade på mig. Oooooh va jag var sugen!
Jag slutade vid en halv 5 och åkte till ICA för att handla. Tror ni inte på 17 att personalen står i butiken och gör semlorna på plats?! Eh jo det gjorde dom!! Jag köpte 2 och gick hem....
Ha ha ha! Jag kunde inte motstå! Föll för grupptrycket liksom ;)
Ska dricka the och käka semla, det är fantastiskt gott.
Men det där med "het vägg" det kan väl inte vara gott eller? Nån som testat? Jag vill helst inte göra det, är så rädd att min semla ska gå till spillo om jag inte gillar det....
Efter det blir det en promenad med hunden och sen är det hopp i säng, jobbar dag även imorgon.

Jo, vet ni vad jag åt nyss? Potatisbullar :D
Ha ha ha! Köpte även det och for hem och lagade mig en smarrig middag. Min man säger alltid att det är jag och pensionärerna som äter det, kan nog stämma.
Finns dock en sak som jag och pensionärerna inte har gemensamt då det gäller goda ting och det är isterband! Fy 17 för isterband!! Tvi!! Jag har en kompis som jobbat som styckare i sina dar och hon säger att är det nåt jag inte äter så är det isterband och pölsa. Jag håller då med henne till punkt och pricka ;)

Nu ska jag fika med mig själv :D
Gaston fick en grisknorr så han är också lycklig just nu <3

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så säger Emil om mig med gällande potatisbullarna! Jag ääälskar potatisbullar! MMMM! Med lingonsylt och ett glas mjölk till!! :) Hahaa!



Det får vi laga nångång när vi har tjejkväll;) Hahahaaa! pusss

2012-02-21 @ 21:29:36
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0