Men Du?!

Men Hallå där upp vår VäderGud?! Vad gör Du? Ärligt talat vad är det med dig och snö? Liten förkärlek eller ;)
Nej fy, nu får det vara nog. Jag gillar verkligen inte det här längre...
- Men Nathalie, tänk på barnen. Dom har ju snart sportlov.
- Mmmm....jag ska försöka tänka på dom imorgon bitti när jag måste skotta mig fram till bilen och grava mig in i den samtidigt som jag håller på att frysa ihjäl...
Ha ha ha! Jag är inte snäll, karma Nathalie, karma ;)

Börjar bli hungrig igen...

Har som sagt varit ute med hunden, ska väl kissa honom en sista gång innan jag kryper ner under täcket.
Helt ärligt höll jag på att börja gråta där ute nyss, men jag bad en desperat bön och mina böner blev hörda.
Jag blir galen på Gastons klo!! Hade lindat in den, satt på en strumpa och till sist skon på. Tror ni inte på tusan att han trotts denna ansträngning tappar allt?! Där står jag på knä i snön med bara händer och försöker få på han allt igen. Detta hände ju inte bara 1 gång utan hela 5 gånger!! Tillslut gav jag upp, han fick gå "barfota". Då började han blöda igen...*suck*
När ska det bli bra? Ååååh.

Det var något jag skulle berätta för Er, men va var det nu igen?
Jösses mitt minne är då varken bra eller kort, det är inte okey.

Imorgon jobbar jag till 17:00, långa dagar hela veckan.
Men det kommer ge utdelning till helgen, för då är jag ledig hela 3 dar :)

Kommer inte på vad jag skulle säga, ska fundera på det.
Får återkomma.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0