Lördag vare

Morrn morrn :)
Idag väckte Guss oss inte förrens 06:55 och det är ju myyyyycket bättre än dagen innan ;)

Nu har vi precis ätit frukost och sitter nu i soffan framför tv:n.
Det bästa med att vara ledig är att man egentligen inte måste göra nånting alls! Jag kan ligga här tills nästa gång Guss vill ut och förhoppningsvis tar det nån timme till.

Jag ska erkänna en sak...jag har en sådan träningsvärk att sitter eller ligger jag still allt för länge blir det j@)58&@"vligt jobbigt att ta sig upp sen :S
Måste egentligen hålla igång, men som sagt vem orkar? Jag är ju ledig ;)

Har ni prövat Kesellas nya smak med hallon? Den är otroligt god! Jag kan verkligen rekommendera Er att köpa den och ta den istället för typ godis eller glass....eh, okey inte än godis men istället för glass eller någon annan efterrätt :)

Nu ska jag vila!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0