I sängen

Skönt som tusan har jag det :D
Ligger i sängen under täcket, hör hur Guss ligger och snarkar i sin säng. Ikväll sover vi själva, vår bästa Mr F är på vift med vänner :)
OM jag måste leta fram en anledning, vilket det egentligen inte finns någon ;) , men OM det fanns en anledning till varför det kan vara skönt att sova själv ibland måste jag säga att det är ganska ok när man får breeeeeeda ut sig i heeeeeeela sängen! Jag brukar ligga diagonalt över sängen då jag har den för mig själv ;)

Ska väl säga go natt till alla Er där ute. Måste bara fråga om ni testat den nya Loka'n med smak av persika och hallon? Alltså den är grymt god! Attans! Det vattnas i munnen när jag tänker på den :(

Idag var jag en snabbis iväg till loppis, hittade nada....
Eller jo, jag hittade 3 saker jag ville ha. Men i alla 3 stånden där prylarna fanns ja, där fanns ingen försäljare?! Det ena ståndet var igenbommat och dom 2 andra var tomma?! Får väl åka tillbaka nästa vecka och kolla om prylarna finns kvar och om det jobbar någon där då.

Nu är klockan snart 12 och vi säger Siv gott :)
Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0