Ha ha ha!

Sitter och spelar Super Mario på Wii tillsammans med min man och hans vän, det är ju så kul :D
Kan inte sluta skratta när jag hoppar på Mr F's huvud för han blir så himla arg ;)
Försöker att förklara att det bara är ett spel, men det hjälper inte...

Var som sagt iväg och tränade idag på förmiddagen, sprang 1 mil på löpbandet under 60 minuter :D
Ja, det var på 59 minuter men det räknas iallafall som UNDER 60 ju! Efter det körde jag i ytterligare 60 minuter på övriga maskiner, det var riktigt skönt. Bästa med å träna så pass tidigt är ju att det inte är så många där då så man slipper stå och köa och känna sig stressad när det bildas köer efter en.

Efter träningen blev det en promenad och till food blev det sushi! Har även lyckats klämma i mig en hel låda med jordgubbar, dom kostade 10 kronor styck så jag köpte 2. Dom var dessutom riktigt goda. Tänkte ta mig an låda nummer 2 nu medan vi spelar vidare.

Vi får höras senare. Ha en fin mysfredag nu allesamman :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0