06:05

*GÄSP*
Klockan fem över 6 i morse väckte min söta lilla hund mig....
Då hade han slut på vatten och ville ut och göra både nummer 1 och 2.
Helt otroligt! Dock är jag glad att han faktiskt kommer och väcker oss, det hade varit ledsamt om han inte gjorde det och istället gjorde allt inne.
Min Söta :)
Somnade om efter en stund, men nu är jag uppe igen. Den här gången ska jag kliva upp och börja min dag, vi ska käka frukost och sen drar jag och tränar.
Det blir inga pass idag utan det blir gymmet istället, alla pass är fullbokade.

Vad ska ni göra idag då?
Är ni lediga i helgen eller jobbar ni?
Vad ni än har på schemat hoppas jag att ni får det skoj :)

Nu frulle, sen promenad och sen gymmet :)

Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0