Yr

:(
Jag har så förbaskat ont i huvudet, dessutom är jag helt yr.
Varför?
Försöker att dricka en massa, men inget händer.
Kanske har det gått så långt att det som hjälper just nu
är bara att sova?
Fy!!

Har ätit mig igenom hela dagen, gott hare varit :)
Till frukost blev det pannkakor hos Svärisarna, sirap med
grädde. Guuuh så gott!
Efter det for jag och Emil till Tuna och åt hemmagjord pizza.
Även det smakade mums!
Nu ikväll blev det tacos för hela slanten.
Jag tog 2 portioner!!
Nu är jag mätt.
Tycker ni att det är konstigt?
I know, me 2 ;)
Hade velat haft en cola, men jag har ju loka och det
duger ju så längde det är kolsyrat.

Vad har jag mer gjort idag?
Jo, jag har promenerat med Hannis :)
Jag fick låna hennes Rödluvandress för på fredag är det
maskerad med jobbet.
Ska bli intressant, hi hi hi.

Imorgon jobbar jag kväll, skönt med sovmorgon....igen.
Har sovit så mycket dom här lediga dagarna, det har varit behövligt.
Ha ha ha ha, nu bäddar Guss i sin säng :D
Det blev INTE bra.
Men han verkar nöjd, min BÄSTA!
HA HA HA!! Nu är hans ullpläd som en enda stor hög, men det
stör honom icke.
Han ligger högst uppe på den :)

Lite tv innan läggdax.
Snart spyr jag :S
Fy tusan va konstig jag känner mig.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0