Tv

Åh jösses! Tv:n dog nyss! Fick panik, vad ska jag nu hitta på? Men så startade den om sig igen så nu är det frid och fröjd här hemma :)

Har precis ätit, det blev köttbullar och makaroner. Gott!
Drack iskall mjölk till det i ett väldigt lyxigt glas. Det behövs inte mycket för att piffa upp min tillvaro här hemma inte ;)

Mr F ringde nyss:
- Vem har Du pratat med i 6 timmar?
Ha ha ha! Jag slutade jobbet halv 5 och har pratat i luren sen dess.
Jag älskar min lur OCH mitt fin fina abonnemang :D

Idag har det varit en bra dag på jobbet, dagen gick så snabbt. Jag och Lovisa hade fullt upp i förberedelserummet, men det är ju då det bara säger "swich" så slår klockan hemgång.

Nu tänkte jag vila en stund efter maten, sen ska jag göra....hmmm....vad mer ska jag göra?! Efter det är det väl dax att gå och sova :)

Hörs senare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0