Tv

Sitter som vanligt och tittar på tv, men innan dess har jag ju gjort
en massa.
FÖRSTA gången jag sitter ner sen jag slutade jobbet vid 16...ja, förutom
den där timman på cyklen så klart ;)
Jag har då farit och flängt sen jag såg solljuset och fick andas friskluft
i eftermiddag, mina ben känns trötta.
Har haft en bra dag på jobbet, var i disken.
Diskade som bara den! Ha ha ha!
Börjar känna mig allt mer säker i disken nu och det är skönt.
Behöver inte längre fråga om ALLT som man var tvungen att göra förr
om jag säger så.

Efter jobbet åkte jag iväg på spinning, spinnintervall.
Gillar det passet som in i bängen!
Dock höll jag på att dö idag...
Det var såååå jobbigt! Svartnade tusan i mig för ögonen vid
nåt tillfälle, he he he.
Min kondis måste återvända och det illa kvickt!
Försöker boka ett pass till imorgon, men det är fullt.
Hade ju tur idag, kanske får jag en chans imorgon att få en plats.
På tal om kondis, Hanna vi kan promenera...hmmm...torsdag?
Dock slutar jag 18...
Vad säger Du? Vi kan höras om det :)

Promenerade till ICA nu ikväll, hade med mig Guss och knöt
honom som vanligt kring samma träd som jag alltid gör.
När jag sedan kommer ut ser jag en man gå men en rottis
mot platsen där Guss sitter.
FY 17 VA FIN ROTTIS HAN HAR, tänker jag.
Samtidigt som jag tänker på det är jag påväg för att öpnna mun och
ropa åt honom att han kanske inte behöver gå fram
med sin hund mot min.
DÅ ser jag till min stora förvåning att mannen går omkring med Guss
med ett skärp runt halsen på honom.
När jag kommer fram undrar han om hunden är min, ville svara
nej.....ha ha ha ha!
Hur som helst hade Guss fått syn på en annan hund och slitit sönder sitt
halsband.
KUUUUL!
Frågade om nåt hänt, men mannen berätta att så snart Guss kommit
fram till den andra hunden hade dom ställt sig och
nosat på varann och that's it.
Strange hund, strange hund...
Måste köpa ett nytt halsband imorgon, dumma hund.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och sova.
Dagpass även imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Torsdag blir prima skinka! :) Hörs mer om det på tors! pussss

2012-04-17 @ 23:25:05
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0