Tjoolahopp

Klockan är snart halv 10 och jag är ute med Guss, han har haft högt socker hela natten och har det än.
Vi var ute 2 gånger inatt.
Första gången var vid 2 och andra gången var vid kvart över 5.
Jösses va han har druckit och kissat...
Nu är vi ute igen, det är skönt ute idag :)
Skulle ha behövt gå och handlat bröd, men jag orkar inte. Får ta det jag har där hemma.

Jag måste införskaffa en rullgardin till sovrummet, än är det långt kvar innan solen struntar i att gå ner på kvällarna men snart är vi där :D
Då måste vi ha denna gardin!!

Igår var det kaninhoppning här ute på fotbollsplanen, idag undrar Guss om dom är kvar. Ha ha ha, det kryllade utav dom igår!

Nu ska jag njuta lite av promenaden, tack och hej!


Kommentarer
Postat av: verre

Hoppas du och din fina gosebjörn får en underbar dag tillsammans :) puss

2012-04-08 @ 10:40:20
Postat av: Hanna

Jaaa:D hihi! Vi måste ta en promenad snart, imorgon el på tis? :)) pussss

2012-04-08 @ 15:10:38
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0