Tja

Hej :)
Idag mår man som man förtjänar efter gårdagens ortopedfest och med tanke på att jag förtjänar att må great så gör jag också det :D
Mår lysande! Har varit en bra dag så här långt, åt ett wienerbröd till frulle så lite ont i magen börjar jag dock att få...
Inte bra.
Hade jätte kul igår! Alla eller ja, dom som vågade säga nåt åt mig sa att jag var jätte fin i rödluvandressen så tack snälla Hanna att jag fick låna den! Flera frågade vart jag köpt den, men det visste jag ju inte...
Hur som helst tack och Du ska få tillbaka den vid nästa promenad vi tar.

Idag är vi i Stockholm. Här är det snökaos! Vill hem...
Ha ha ha! Nej men jag gillar verkligen inte snön just nu, vill ha vår. TUR att vi inte hunnit byta till sommardäck än. Blött och eländigt är det också, det dryper om mina fötter tackvare att mina skor läcker. Kul! Stinker gör dom också ;)
Ha ha ha!
Har shoppat och snart blir det väl mat, hoppas jag iallafall.

Vad har ni gjort då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0