Ränder

Trööööööött! Vem? Jag? Aldrig! Eller jo...massor :S
Dessutom har jag "sovränder" i hela fejset, när försvinner dom? Vill ju inte strutta in på jobbet med ett randigt ansikte och om jag har riktigt otur har jag även en massa tandkräm runt hela munnen. ;)
Vilken syn!
Påtala om sånna saker som exempelvis tandkräm och matrester.
Varför talar man inte om för varan att man har tandkräm runt hela munnen eller pepparkorn mellan tänderna? Det kan man väl göra? Det hör till vanligt folkvett tycker jag. Japp, nu bestämmer vi det, klubbat och klart här på bloggen! Från och med nu talar ni som medmänniskor i detta land om det för varan :)

Nu blev jag faktiskt lite piggare, dock knorrar magen min som 17 så om Guss kunde vara så vänlig att göra det han ska så jag kan få gå hem nu och äta.

IIIIIIH! Imorgon är jag ledig :D
Längtar!!

Hoppas att ni får en bra dag, kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0