Oh no

Halva dagen har gått och jag har inte gjort ett smack!! Skönt på ett sett och mindre skönt på ett annat sett om ni förstår?!
Jag hade ju velat göra en massa saker, men samtidigt är det grymt skönt att bara ligga hemma i soffan och inte röra ett finger när man är ledig :)
Jo jag har ju tvättat och plockat en del här hemma så helt platt har jag ju inte legat ;)
Ska väl förbi Tuna iallafall.
Behöver inte ens ta mig ut till Erikslund heller för det fixar Jasse åt mig, ibland har man det bra.

Imorgon jobbar jag igen, men det är inget jag vill tänka på just nu.
Jobbar även Påskafton, mitt enda storhelgspass det här året. Great!!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0