Morgon

Jag är ute och går, blir ingen långis då Guss låg på 6,1 redan nu på morgonen.
Den där hunden gör oss helt snurrig :S
Igår kväll vid 21 låg han liksom på 25,7?! I know it's jätte snurrigt.

Idag kommer pappa hem från Iran, då ska vi fira Emil som har fyllt år :)
Hoppas att det blir en massa sött att äta trots att det inte blir någon present ;)
Ska messa Emil snart och kolla om han är vaken.

Ska även försöka hinna med att åka förbi Gina på Erikslund och byta ut en klänning jag införskaffat mig som var full i smink....på kjolen! Hur?!
Nu har jag iallafall 2 st klänningar till sommarens alla bröllop, nu är det bara 3 st kvar att hitta :D
Jag vill helst ha olika på alla ja ;)
Oooooh så mycket weddings det blir i år!!

Nu ska vi promenera hemåt igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa klänningarNa som du köpt t bröllop plz och viken affär det e ifrån.

2012-04-03 @ 01:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0