Käka

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar :)
Det är min snygga man som håller på att tillaga den. I know vissa har tur ;)
Det blir italienskt! Risotto med kyckling, hörde jag ett MUMS?!
- MUMS!
Oh yes I did!
Ha ha ha! Jag är sjuk! Sjukt hungrig iallafall ;)

Vet ni vad som hände när jag var ute med hunden?
Fick konstigaste kommentaren någonsin...
Gaston kissar ( vilket han och många andra hundar också gör ) i godan ro, då går en kvinna med sin dotter förbi.
- Men usch så ofräscht! kläcker hon då ur sig.
Va?!?! Ha ha ha! Han kissar ju bara?!
Jösses den här hunden har då aldrig haft det lätt <3

Nu ska jag hjälpa till lite....kan duka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0