Jösses

Ligger i soffan och jag måste bara säga herre JÖSSES va oteknisk jag är :(
Trots att jag har fått saker och ting förklarat för mig ett antal gånger så går det inte in!! Är jag så disträ?! He he he, tydligen ;)

Idag kom min pappa som sagt hem, vi åt persisk mat och en massa go saker efter måltiden.
Åt typ 3 brownies och nån enstaka citronmuffins...blev mätt....
Efter det for jag hem och sov i ca 1 timme, skönt som bara den :)
Tog sedan en promenad med Guss till stan och hämtade min bil hos Emil och Sorken.

Är ledig imorgon också :D
Have no plans, men jag hittar väl på nåt ;)
Åker nog förbi Skultuna en stund iallafall.
Sen måste jag förbi Erikslund och hämta den där klänningen jag lagt undan.
Åkte ju och lämnade tillbaka den förra som var full i smink och skulle då byta ut den gamla mot en fräsch en, men det fanns inga fler i min storlek.
Det fanns dock 1 som var undanhängd till idag, men om inte den tjejen kom och hämtade ut den skulle den bli min. Och det blev den :D
Ringde tio i 6 och frågade om tjejen hämtat den och det hade hon inte! Tjoohoo! Ibland ska man ha lite tur.

Äh, nu går jag och lägger mig! Den här datan gör min knäpp.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0