Inte nice

Alltså jag har världens "skrubb/skrap/brännsår" i mitt face!! Det var från början en väldigt omogen finne/böld mitt mellan ögonen på mig och jag var bara tvungen att gå ditt och rodda! Fy 17 va jag är arg på mig själv :(
Det ser ut som om jag har typ ramlat i en gympasal och skrapat i mitt face, ni vet typ ett sånt där brännsår man får då huden glider mot plastmattan? Ha ha ha! Jag döööör! Ser ut som en indie med ett kastmärke mitt i pannan :D
Åh, aldrig mer, aldrig mer ska jag göra om ett...well we will see hur det blir med den saken ;)

Ska snart gå och lägga mig. Är så otroligt trött trots att jag sovit 2 timmar idag på dan?! Är helt slut.
Hoppas att ni har haft en bra dag.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0