Blöt

Fy 17 va skönt att vara hemma!! Kan inte beskriva i ord hur trevligt det är att krypa ner under täcket framför tv:n och tända en massa ljus :)
Mysigt! och doftar gott gör det också.

Idag har jag jobbat i 1! Började jobba så snart jag klev in på jobbet. Åt mat, gick in på sal efter lunchen och där inne var jag kvar fram till 20:40! Omg! Mina ben värker massor, men mina fötter mår ännu sämre :S
Gjorde min första märgspik idag, intressant. Alltså våra ortopeder är så duktiga! Jag fattar inte att dom har sånt tålamod som dom faktiskt har! En annan hade ju lagt ner för längesen ;)
Nej, tur att vi har dessa skickliga människor omkring oss. Tack för det :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och somna in där jag trivs som bäst <3

Go natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0