Blä

Den långa fredagen är snart slut....
Vet inte om jag ska säga äntligen eller tusan också?!
Har haft ont i magen sen typ 12 och än har jag ont, fy så hemskt det är :(
Sist jag åt eller drack nåt var klockan 2, nu tänker ni säkert " men konstigt att hon har ont i magen ". Men så snart jag får i mig nåt till och med vatten så gör det 10 gånger ondare i magen.
Det här är verkligen inget nytt fenomen för min del, har haft denna konstiga smärta till och från hur många år som helst...i mer än 10 år säkert?!
Läkarna säger att det är magkatarr, men vad vet jag?
Har gjort ultraljud och gastroskopi, fått kramplösande mediciner och ett antal andra tabletter, men det verkar inte funka.
Jag skulle säga fine, men nu har dessa "attacker" börjat komma allt oftare och det är så jobbigt!
Hela ens dag och ibland kommande dagar är helt förstörda.
Jag är så less på det här...
Men kanske ordnar det sig inom en snar framtid.

Eftersom jag bara har legat hemma sen 2 så har jag sett en himla massa på tv. Jösses va mycket skräp dom sänder nu för tiden, ha ha ha.
Men jag har kollat ändå ;)
Såg bland annat på Björnes magasin, bästa! Gav mig värsta flaschbacks!! Ha ha ha!

Nej, nu måste Guss kissa.
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0