Blä

Blä! Jag är vaken...
Ioförsig ( jag vet att det inte stavas så, men erkänn att det klingar rätt både för öronen och ögonen ;) ) är jag ju uppe och det är ju alltid bra med tanke på att jag ska iväg och jobba.
Jag får börja med att be om ursäkt för igår, sa ju att jag skulle skriva mer sen men inte gjorde jag det inte.
Fick lite annat för mig :)
Sorry!

Iallafall så börjar jag 7 tre dagar i rad nu!! Hur 17 tänkte jag då jag la schemat?! Kan då inte ha tänkt alls....
Jaja, bara att bita ihop. Tre dar, tre dar...

IIIIIIH!!! Guss hittade en dö mus!! Bläk!

Idag ska jag träna efter jobbet. Tänkte också ta och kila iväg och fixa min bok som äntligen har kommit :)
Dax att läsa lite igen.

Nån där ute som vet nån bra författare? Efter den här boken har jag läst alla P.C's böcker och då måste jag hitta nya bra böcker att plöja igenom.
Tänk på saken iallafall ;)

Nu ska vi promenera vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0