Träna med HP

Men HEEEEEJ :D
Va gör Ni?
Nå kul?
Hoppas!

Jag är hemkommen från jobbet för en liten stund sedan, har även hunnit
förbi svärföräldrarna och hämtat hem min söta hund.
Nu ska jag dammsuga, sen ut med jycken.
Om 1 timme drar jag och Hanna iväg på cirkelfys, ska bli skoj.
Men jag är lite nervös....var ju 1 000 år sedan jag var på nå så svettigt sist :S
Men skam den som ger sig ;)
TACK bästa Hanna för att Du bokade in passet åt mig!
Hihihihi!!


Så här kommer jag att ligga inne på salen sen...

Jaha, inget annat?
Jo, måset erkänna att jag är jätte glad :D
That's it!

Måste även erkänna att jag BÖR sola....ser ut som en skabbräv.
När jag tar av mig kläderna flyger "delar av min kropp" omkring i luften, ser
nästan ut som om det snöar :D
HAHAHAHAHA!!
Usch va jag är äcklig.
Men jag flagnar verkligen så in i norden.

Nå mer just nu?
Neeeeh....eller?
Imorgon slutar jag klockan 14.00.
TJOOHOO!!
Det kallar jag att leva lyxliv.
Fatta att sluta 14.00 på fredagar och sen ta helg, det är grejer :cool:

Nu ska jag sluta snacka strunt, dax att dona lite här hemma.
Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varsegod bönan!!! :) GRYMT JOBB IKVÄLL!! Woop! puss!!!!

2011-09-15 @ 22:14:25
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0