Go morron go morron mina härliga medmännis...

Go morron go morron mina härliga medmänniskor :) En sån solig dag....dock kan jag tänka mig att det är iskallt ute, som vanligt är det bara skenet som bedrar. Jaha lördag idag! Vad händer? Inte mycket, ska snart ner till tvättstugan. Sen bär det nog av till Tuna. Såg ni kransen i förra inlägget? Den fick vi av PL och Per i bröllopspresent, visst är den fin. Vågar dock inte ha den på ytterdörren så den får hänga inne. Jag måste också erkänna att jag gillar min nya lur så in i bomben :D Har som sagt köpt skal till den från Tradera....men det skulle ta nästan 3 veckor att få dom :S Nu ropar gubben att han vill ha frulle och det kan han väl få. Hej svej nu måste jag gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0