Lalalalaaaa

Hej :)
Har precis sett 2 1/2 man på tv, älskar det programmet alltså! Nu ska jag snart ut med hunden innan läggdax. Imorgon jobbar jag hör och häpna faktiskt kväll, ska bli....annorlunda ;)
Igår var det ju söndag, då firade vi min bror som blev 25. Tänk va tiden går! Senare på kvällen hade jag blivit bjuden på "Knytis" på mitt gamla jobb. Vi samlades i en lokal på Vallby och dit hade som sagt alla tagit med sig nåt ätbart. Fy 17 va gott!! Det var allt från dansk mat till afrikansk mat! Från indisk mat till syriansk mat! Från italiensk mat till klassisk svensk husmanskost! Jag åt så mycket att jag var tvungen att knäppa upp byxorna....ssssch ;)
Sen dansa vi lite, fick lära oss lite afrikans dans och sen blev det självklart traditionell syriansk ringdans ;)
Hade jätte mysigt. Saknar dom faktiskt, men vi ses ju ofta så jag behöver inte längta ihjäl mig om jag säger så.
Tog även med mig mat hem till min man, han blev jätte glad och mätt. Nej, dax att gosa en stund till under filten sen på med vinterjackan och ut med jycken.
Nattis på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0