Hemma....

Då var vi hemma igen, det har varit en lååååång dag. Älskar dock långa dagar då man ändå är ledig ;)
Har precis kommit hem från mina Svärisar, har käkat pannkakor där ;)
Måste erkänna att jag blivit besatt av dessa kakor :S
Inte bra!! Varför kunde jag inte bara få vara besatt av typ morötter eller bananer?!?! Pannkakor....åhhh....
Ja, besiktningen hur gick det med den? Måste tyvärr tillbaka, höger styrled fram var glapp....vet dock inte vad det betyder, men pappa sa att jag måste byta den så jag har beställt hem nya. Annars var det väl inga andra fel gubben hittade, men det räcker väl med det han fann?
ATTANS!! Nu glömde jag toapappret i bilen, oooooorka! Nej, jag tar hushållspapper tills imorgon :)
Jo, en sak till! Har ni sett att ICA MAXI på Hälla har fått nya öppettider?! Men jösses från 6-23 varje dag! Ni vet vart ni kan hitta mig nu framöver ;)
Go natt nu allesamman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0