?

Va är det NU för fel på den här bloggen igen? Jag blir galen!! Tänk att det alltid ska vara saker som strular kring detta, konstigt det där.... Jaha, tänkte visa vad jag fått av min svägerska....MEEEEN det går inte att ladda upp bilder....IGEN! Knäppa! Annars? Hur har helgen sett ut? För min del lugn, men det känns det ju som den alltid är ;) Hahahahaha! Har tvättat, varit ute med Guss ett antal gånger, hängt på Erikslund där jag land annat köpte nya jeans och lite smått och gott till Mr F. Efter det for jag hem och hämtade Guss och sedan åkte vi tillsammans ut till Hammarby för där bjöds det på mat och pannkakor till efterrätt ;) Nu är vi hemma igen. Mr F är ute med Guss i detta regnväder och jag ska hoppa in i duschen. Mitt hår är inte vad det ska vara om jag säger så.... Var det fler än jag som inte såg meteorregnet igår? Usch! Hur kunde jag vara så lat att jag inte orkade ta mig ut för att se?! Men det var för kallt, orkade inte klä mig varmt för att kanske få en skymt utav fallen. Jag menar finns det inte att se på Youtube.se ;) Hahahahaha, nä nu var jag dum. Hoppas att ni som tog er ut för att se fallen också fick er en skymt. Duscha ------> Zzzzzz ------> Upp klockan 05:00 .....mmmmmmm underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0