Tänd ett ljus

Tack tjejer för en fin dag på stan, alltid lika kul att ses. Måste även tacka Gabriel som lärde mig lite spanska...hmmm....hur var det man sa nu igen?! Mitt minne är varken bra ELLER kort! Fuskigt!
Har givit hunden mellanmål för en stund sedan och nu har vi precis kommit in från promenaden. Tänkte bege mig till Tuna och samtidigt åka förbi Kyrkogården och tända ett litet ljus. Måste erkänna att det är riktigt mäktigt att se Kyrkogårdarna en dag som denna. Får lite dåligt samvete när jag tänker på hur sällan jag går till Kyrkan och Kyrkogården för att tända ett ljus eller lämna en blomma eller bara går förbi och säger hej....
Men så länge jag kan minnas så har jag alltid tagit mig till den platsen dagar som denna, Alla helgons dag.
Kram till Er alla


Kommentarer
Postat av: Hanna

TACK SJÄLV!!!!



Hola cocacola..;) Hahaha eller hur va det? :)

Hörs imorgon om det blir en tripp.. pusssss

2011-11-05 @ 18:30:51
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Hanna igen..

hahaa oj det blev cocacola av bara farten, menade HOLA CORACOLA! hahahaa puss

2011-11-05 @ 18:31:42
Postat av: Natta

Ha ha ha! Kom på det efter en lång stunds betänketid ;)

Jag gillar det uttrycket skarpt måste jag säga :D

Puss min HP

2011-11-05 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0