Nattis

Nu kryper jag till kojs, underbart! Inte för att jag är ett dugg trött, men jag vet att när jag väl börjar drömma mig bort så är jag veck inom ett par minuter ;)
Har precis sett på Mannen som kan tala med hundar, Cesar. Han är tusan i mig grym! Tänk om man var lite mer som honom :)
Passade på att äta lite chips samtidigt...

Idag har jag sett HÄFTIGA saker på jobbet! Jag älskar mitt nya jobb! Vi får se vad morgondagen bjuder på :)

Har även varit iväg på lite massage. Om det var skönt? Jo, det vare väl :)
Gjorde lite ont idag när hon knådade över höger axel, ville skrika lite, men bet mig i tungan.
Hoppas att jag blir bättre snart, ska verkligen försöka att jobba med mig själv lite mer.

SNÄLLA Lisbeth, hjälp mig!!!! Jag lovar att jag ska göra nåt fint för Dig bara Du hjälper mig!!!!
Håll tummarna imorgon!

Go natt nu :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmm chiiips:) Det ska jag köpa till lördag:D PUSSSSS

2011-11-15 @ 23:02:41
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0