Någon?

Är det nån som hunnit ta sig ut än? Inte? Ärligt det blåser så in i bomben!! Inte så illa att jag håller på att blåsa bort med tanke på att jag är ganska stadig, men visst blåser det alltid ;) Ögonen tåras och näsan rinner, dumma vindar.
Är ute på promenad med Guss. Jobbar kväll idag, ska bli intressant och se vad som händer då :)
Igår gick jag och la mig ganska tidigt, var så trött. Vaknade vid halv 9 så det blev en lång och skön natt i SÄNGEN!
Igår kom nämligen min snälla bror och spikade upp en planka som ramlat ner och tur var väl det. Tack snälla Emil :)

Nu fryser jag om händerna, måste sätta på mig vantar och då går det inte att skriva mer.
Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Verrre

Här äskar det tydligen?! Skumt som fan!! :)

2011-11-30 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0