Men jösses!

Ja jösses va jag har varit frånvarande en tid nu, buzzy buzzy är vad jag är just nu ;)
Eller nja inte så, men det är mycket på jobbet och sen är det en himla massa även efter jobbet. Antar att det får lov och vara så här ett tag nu framöver, men det överlever jag! He he he!
Idag slutade jag lite tidigare, ska ju iväg på Rihanna ikväll :D
Spännande!! Har aldrig varit på en sån stor konsert i hela mitt liv! Ha ha ha! Ja ni ser hur ociviliserad man är ;)
Sitter just nu och väntar på tåget, kände att det var bättre att åka tåg då det säkert är mycket trafik så här dax. Kanske får man nå gott i magen efter föreställningen också, det återstår att se.
Annars? Inte mer än nödvändigt som sagt. Har sovit hemma hos mamma och pappa då Mr F har mycket att stå i, han har även haft hunden med sig så jag har kunnat hänga i Tuna så mycket jag velat. Vilket är MASSOR! Som den gamla goda tiden när man bodde hemma ni vet? Maten står på bordet efter jobbet, sängen "bäddar sig själv" lite allmänt bortskämd om man säger så.
Oj oj! Måste hitta rätt spår! Ha ha ha! Ooooh va svårt, dom är ju så många. Men jag lovar för en annan är det svårt :)
Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0