Grrrrrrrrr!!

Jag är så arg! Jag ser BARA rött! Jag vill äta upp nån! Frågan är då bara om det hjälper om jag drämmer till någon eller skriker mig hes?! Antagligen inte.....
Men jag ger då tusan i mig inte upp! Inte nu! Inte alls! För nu är jag på krigsstigen!!!!!
Annars har det varit en bra dag :D
Ha ha ha! Ja, det kallas schizofreni det jag lider utav ;)
Den har varit lång, men bra. Jag har längtat så mycket efter min hund idag. Gissa om jag blev snopen då han inte var hemma? Men tillslut kom han skuttandes och var alldeles lyrisk över att matte kommit hem från jobbet. Nu är vi äntligen hemma och sitter framför tv:n, skönt som attan.
Ska vila en liten stund för sen väntar ytterligare lite saker på mig.

Nu är jag inte lika arg längre....det kan ju också bero på chipspåsen som ligger i skafferiet och väntar på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0