?

Oj en sån dag! En sån kväll! Inget och allt hände :D
Måste erkänna att jag var ganska duktig ikväll....attans kom på en sak jag missade :(
Hoppas att dom kan förlåta mig för att jag missade att tömma papperskorgen i korridoren? Hoppas! Annars börjar ju jag först imorgon så jag kanske hinner byta påse innan alla hinner se ;)
Hmmm, om jag börjar tidigare imorgon borde jag sova nu?!
Japp, så får det bli.

Go natt :D

En sak jag undrar över är hur mycket jag kan och får berätta om jobbet för er här på bloggen? Vill ju så gärna att ni ska få ta del av min vardag. Sen blir det ju som en dagbok för mig att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde då och vad som hände den dan, ja ni förstår. Men som sagt hur mycket får man säga?

Nej nattis nu :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad säger jobbet då? jag vill veta ALLT! :) dock inte hur blodigt osv.. ;) hahaha

Puss på dig min sköna.. :)

2011-12-01 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0