Breakfast at Tiffany's

Åh...nu är vi mätta! Som vi ätit, frukost är nåt jag alltid längtar efter. Är alltid så hungrig efter den långa natten ;)
Har haft en mycket bra helg och än är klockan inte mycket så vi får se vad vi hinner hitta på innan det är dax att gå och knyta sig igen. Hoppas mycket :D
Idag är det farsdag, GRATTIS Pappsen på er alldeles egna dag! Får se om jag hinner åka dit, är ju lite sugen på nåt gott.
Tycker inte ni att vädret är lite konstigt? Kallt ibland och varmt om varannat?! Det är så varmt att blommorna iallafall har börjar blomma om. Det är faktiskt hur vackert som helst med vilda blommor. Trots det kan jag ärligt inte säga att jag skulle vilja ha sommar året om. Jag gillar att vi har årstider i vårt land. Snälla komihåg att påminna mig om det när snön kommer och jag börjar gnälla ;)
Nu ska vi hitta på nåt! Eller är klockan för lite än?
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0