Bravo!

Men jag säger då det, Herrejösses vilket bra program :D
Så mycket bättre måste vara bland det bästa jag sett!! Ha ha ha!! Jag vet, jag vet nu låter jag som en RIKTIG pensionär, men så äre ;)
Vill väl då samtidigt passa på att be alla där ute om förlåtelse för att jag har "mobbat" Er då ni berättat för mig om era tankar kring detta program, hoppas att ni kan förlåta mig!? Hur som helst, bästa programmet på tv just nu.
Har också hunnit legat och lekt med mina nya appar, tack Verre för den där wall-appen det finns ju hur mycket fina bilder som helst.
Måste också berätta för Er som inte hann se någon Kyrkogård idag att det var jätte vackert och mysigt bland alla tända ljus och människor. Det finns ju möjlighet att se en massa ljus även imorgon så passa på :)
Funderar just nu på vad jag ska stoppa i mun....börjar bli hungrig :S
Tänk, tänk, tänk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0